Bugün ikinci ay aşısı oldum doktorumuz aşıdan bir iki saat sonra bir çay kaşığı calpol verebilirsin dedi. Ben de ağrısı olmasın diye verdim çok güzel uyuttu. Şimdi akşam 8 yatma saati oğlumun. Sekizde calpol verdim ama ateşi yoktu. Koltuk altından ölçtüm. 36,5 çıktı. Ama yine de gece yükselir haberim olmaz korkusuyla calpol verdim yatmadan. En azından rahat uyusun dedim. Bişey olur mı.