anneyimm82 hem bişey olur mu diye sormuşsunuz hem de gelen hiçbir cevabı beğenmemişsiniz. Madem birşey olmayacağını biliyorsunuz neden soruyorsunuz mesela? 🤦🏻♀️
Calpol, şurup sadece diye geçiştirdiğiniz şey bir ilaç. Nasıl bi kendimiz de durduk yere ilaç almıyorsak bebeklerimize durduk yere hiç vermemeliyiz. Ateşi çıkarsa ya da ağrısı olursa zaten huzursuz olup uyanır verirsiniz. Ama önlem olsun diye bu şekilde gereksiz yere verirseniz hem aşıyı baskılamış olursunuz hem de şuruplara bağışıklık sistemi alışır ve ateşle baş edemez, şuruplar işe yaramaz