Yamhasoz cnm bende 22 Martta doğum yaptım;
•Gündüzleri çok uyumuyor 40 dakikalık uykularla geçiştiriyoruz gece ise 22:00 civarı uyuyor 2 saatte bir uyanıyor sabah 07:00 civarı güne başlıyoruz.
•Bu aralar çok hareketli;sesler çıkarmaya başladı sürekli eller kollar ayaklar kıpır kıpır playgronun projeksiyonlu oyun halısını aldım inanılmaz sevdi iyi ki almışım dedim tavsiye ederim onda vakit geçirmeye bayılıyor,zeka kartlarımız var onlarda çok ilgisini çekiyor.
•Gaz sorunumuz halen var ama gittikçe azalıyor sanki damlalarımıza devam ediyoruz,pzt günü aşılarımız olucak biraz stresliyim umarım iyi geçer 🙏
•Kanguru mothercare den almıştım henüz kullanmaya başlamadım ama artık denemeliyim diye düşünüyorum bende umarım sever çünkü tek başıma dışarı çıkmam gerekirse kurtarıcı olur diye düşünüyorum.
•Boy kilo takibi için doktor kontrolümüz Çrş günü süt alerjisinden dolayı raporlu mama kullandık bu ay merak ediyorum bende ne durumda oğluşum 🤔
•Bu aralar ellerini ağzına götürmeye bayılıyor ve gülücükler saçıyor😊