Biz 21 Mart doğumluyuz 🤱🏻. Kızım güne sabah saat 6-7 gibi başlıyor ☀️. Sabahları çok keyifli oluyor 🤗 agular havada uçuşuyor 😀 heyecanlanıp gülücükler saçıyor ve kalkmaya çalışıyor 😳😅. Gün içerisinde oyun halımızla oynuyoruz 🧸. Ben oyun halısı olarak bondigo tekmele ve oyna piyanolu halıyı aldım. Kızım oyun halısını çok seviyor ve oyuncaklara dokunmaya çalışıyor 😍. Piyanoyu 🎹 yakında kırmazsak iyi 🤪 Ellerini emmeye yeni başladı açıkçası müdahale etsem mi bilemiyorum 🤷🏻♀️ Saat 12 gibi öğlen uykusuna geçiş yapıyoruz ve genelde ayağımda sallıyarak uyutuyorum 😴.Uykuya dalmakta zorluk çekiyoruz, yatağına koyduğum an uyanıyor tekrar tekrar sallıyorum ve sonunda pes edip uykuya dalıyor ama bu arada benim bacaklar pert 🤦🏻♀️ 2-3 saatte bir uyanıp emiyor ve saat ⏰ 18-19 gibi uyanıyor bu sefer maalesef gaz sancılarımız başlıyor 🥶. Saat 24 e kadar uyumuyor, devamlı kucak ve gezme istiyor. Geceleri ise saat 3 gibi uyanıp emiyor ve tekrar uyuyor çok şükür 🙏🏻. Yalnız bu ara biraz huzursuzuz 😟 2. Ay aşımızı olduğumuzdan beri gecemiz gündüzümüze karıştı 🙁. Çok şükür ateşlenme olmadı ama bazen herhalde kolu mu ağrıyor anlamadım aşırı ağlıyor. İnş bu durum kısa sürede geçer 🙏🏻