Yamhasoz bebeğimi okudum resmen 😊😍 benimkide 24 martta doğdu. Bebek arabasında, arabada uyumuyor. Bende kanguru satın aldım dün, umarım iyi olur. Üç gün önce koltuktan düştü oğlum sadece ellerimi yıkamaya gitmiştim artık korkuyorum a101den oyun halısı almıştık ona koymayı düşünüyorum bugün. Bide e bebekte bi salıncak var uygun fiyatlı manuel arkadaşım çok önerdi onu almayı düşünüyorum. Sağlıkla büyüsün bebeğiniz🥰🎀