papatyaannee uyusada mutlaka uyandırıp beslenmesini sağlayın korkmadan güçlü ve sakim ol bende tekim, bizde süt + hipp combiotic kullanıyoruz mutlaka 3 saate kadar uyandırıp beslenmeli bebişler, gaz için isede gaz damlası kullanmasanızda bağırsak düzenleyici probiyotik kullanabilirsiniz doktorunuza danışın yinede.