papatyaannee çok küçük, en fazla 3 saate kadar beslenmeli mutlaka, ve o dönemde açlıktan olur genelde ağlamalar. Korkmayın süt + mama yaparsınız emmeye çalıştığı sürecede sonra sadece süte döner. Yeterki başlangıçtaki beslenememe sorununu yaşamasın doysun. Birde aklınızda olsun bir kaç hapşırık varsa burnu tıkanıyordur, ağızdan nefes almayı bilmedikleri için korkuyorlar zorlanıyorlar. Son olarak gaz damlası kullanıyormusunuz gaz sancıları da olabilir yediklerinizdende geçebiliyor.