papatyaannee bunu ara ara biz de yaşadık en son dğn akşam. Akşam 7 de kalktı bir daha 23:30 da uyumak değil sızdı. Ağlamaktan helak oldu çocuk. Gazını çıkarıyoruz, emziriyorum, karnı tok sütüm de yetiyro ondan eminim çünkü ağzından akıyo, bıraktığında, altı temiz, yıkadık da gevşemesi lazım ama inanılmazdı yani. Babası alıyo ciyak ciyak, ben alıyorum biraz duruyo sonra aynı. Böyle aradan 1 saat geçiyo, acıkıyo, meme veriyorum biraz emiyo sonra yine ciyak ciyak ama bi yandan emmek de istiyo, diyoruz gazı var hoop gazı çıkartıyoruz bi kısır döngüye girdik yani. Bizde mama da yoktu onu denemedim ama akşam yemeğinde mercimek çorbası içtim, o rahatsız etmiş olabilir diye düşünüyorum. Bazen yediklerimiz çok etkiliyo bebekleri. Geğirse bile bağırsak hareketlerini etkiliyo mujtemelen. Çünkü dün mercimek çorbası bana bile gaz yaptı mesela. Bu arada siyah çay kahveyi de tüketmiyorum. İlk yaşadığımızda biraz araştırdık ve kafein de gaz yapıyo diye öğrenince çayı bıraktım o hafta çok rahat ettik. Dün çay da içtim, çorba da çocuk ciyak ciyak. Bi de yediklerinizi takip edin derim ben.