nazbasuslu67 bizde de aynı sorun var. Bizim dr umuz ekmeği,sütü ve paketli ürünleri kesmemi söyledi. Sadece geceleri sarı kantaron yağı ile nemlendir dedi. Ben kendim tahinden şüphe ederek onu da bıraktım. Elle örülmüş hırka yelek veya polarlı tüylü şeyler giydirmemeye özen gösteriyorum. Çamaşırlarını 60 derecede 1 tatlı kaşığı sabunla yıkayıp ekstra kısa programda deterjansız ikinci kez yıkıyorum. Gün içinde mustelanın kremini kullanıyoruz. Şu an geçti ama az bir dikkat etmeyeyim çıkıyor yine. Bu arada terlememesi önemli ve duş alması da. Duşta da bittim sabunu kullanıyorum.