Bebeğim 2.5aylık sırtında ve yüz bölgesinde kuruluk ve pötürlük var doktor kontrolünde alerji büyük ihtimal dedi süt ve süt ürünlerini yumurta yeme dedi 2 hafta sonra kanlı idrar yapabilir egzama olur vücudu sürekli nemlendir dedi. Mustelanın kremini önerdi zaten setini kullanıyordum şampuanını vs. Başına gelen var mı lütfen yardımcı olur musunuz