Deletedmom_49 test yapıldımı? Bizim dogdugunda daha hastanede basladi pisigimiz 2 ay sürdü ne yaptiysam duyduysam gecmedi 3. Ayda kakada kan basladı yüzde egzema başladı çoğu belirti vardi bizim cocuk doktorumuz sadece süt ürünlerini yasakladi ama sikayetlerimiz hep devam etti tavsiye üzerine 5. Ayda alerji doktoruna götürdük alerji ilaclari baslandi zyrtec ve zaditen dönüşümlü gunde 2 kere kullandim halada devam ediyoruz bnde katı diyete girdim 7. Ayda deri testi yapıldı sırtından ve coklu besin çıktı