Ysf-kn bunda yanlış ne var? Fitillede uyarım sağlıyorsun fitil sayesinde ıkınıyor yapıyor. Ben oglumla dogdugundan beri kabızlıktan ugrasıyorum doktorumda diyor uyarmazsan yapmaz diye cunku bağırsak tembelliği var. Kulak çubuğuyla zeytinyagı sürüyorum yine yapmazsa fitil onuda yapmazsa lavman sıkıp yaptırıyorum doktor böyle söyledi. Yanlış bişeyi neden önersin size. Uyaracaksınız ki ıkıncak bebek