Ya bebeğim kaka sorunu için dr gitmiştik zaten yaptı kakasını da randevu aldım hadi dedim gidelim belki damla filan önerir ama bize 6. Günden sonra kulak çöpü ile uyar dedi bunu diyen bir Dr kimse önermez hiçbir Dr önermez iken bu de nasıl önerdi şaştım kaldım bidaha başka Dr randevu alacağım zaten buna gitmeyeceğim