Lavman da zararlı çook çok zorda kalmadıkça büyük insana bile önermiyor doktorlar ..küçükken annem bana da küçük sabun koyarmış fitil gibi hatta çocukluk dönemimdeb de hatırlıyorum ..🤕 hem çok zararlı hem de ben kendimi bildim bileli sabuna elleyemiyorum özellikle de beyaz sabuna bi fobi olmuş bende ya iğreniyorum midem bulanıyor 🤦♀️