Hazlky Dimitrina_kovaceva bizde 20 binlik girdik 6 ay önce 4 gün öncede 25 binlik aldık yükseldi şimdi 295 bin oldu eşime çekil dedim ama çekilmiyor 1 0 atacak diyor
Dimitrina_kovaceva Hazlky hahaha bence kârınızı bırakın ana paranızı çekin. En azından düşerse zarar etmemiş olursunuz
Tortilla_ Hazlky Yaa kusura bakmayın. Twitter da takip ettiğiniz analizci birileri var mi? Ben Twitter kullanıyorum ama emin olduğum analizciler yok
Dimitrina_kovaceva ElaZeyAras bulger konusunda hiçbir bilgim yok ama al sat tecrübesiz olunca zarara sokuyor bırakın öyle kalsın illa ki yükselecekler er ya da geç
Marinedeniz Heymamma bn de binance anlamiyorum ya yanlis birsey yaparsam diye korkuorm paribuda da shib yok :/
Heymamma Marinedeniz ya uçmadan önce geldi ben onun bi hafta öncesi eşime binance öğren arkadaşlarından dedim oyalandı durdu paribuya geldiğinde ancak 1000 TL arttırabildim daha yükselmez diye iki kat yaptı onun üstüne daha da yükselir diyorlar karar sizin
fanatikfenerli Marinedeniz dün geldi alttan topladılar şuan yüksekte ama bir sıfır atacak diyorlar ama karar sizin yine de
Irmakefe fanatikfenerli Canım eşimde kullaniyo bu biance den stop bölümünde TL nin sıfıra dönmesini bekliyo ondan bahsediyorum degilmi
Dimitrina_kovaceva Marinedeniz bence almayın çok yükseldi geri çekilebilir tabi yine siz bilirsiniz sonuçta borsa uzmanı değilim naçizane fikrim 🥰
Marinedeniz Dimitrina_kovaceva evet cok yukselince almak mantiksiz ama kimi de daha yukselcek diye soyluyor
Marinedeniz fanatikfenerli yaa napsam ki bn de yuksekten aldm oyle baslarda sonra zarar ettim yine oyle yapmak istemiorm ama uzun vadede mi oyle diorlar acaba
fanatikfenerli Marinedeniz vala bende yanlışla stop koyarken sattım sonra yine aldım ama unutucam o parayı elbet yükselecek
Hazlky Marinedeniz Vala 68 lerde dün alacaktım ama cesaretim yok zaten 50 binlik girmişiz diye öbüm kopuyor
Hazlky Tortilla_ evet paradotor.@eneaa_turann takip ediyoruz tavsiye ederim yaklaşık 6 aydır takip ediyoruz güzel bilgiler paylasiyor
Marinedeniz Hazlky bugun 73 tu bir ara suan 60 larda valla iyiki almamisim daha dusunce alayim olmazsa