Marinedeniz Hazlky bugun 73 tu bir ara suan 60 larda valla iyiki almamisim daha dusunce alayim olmazsa
Mimiii fanatikfenerli ship’e 2400 yatırdım şu an 30 bin ama çekmeyi düşünmüyorum yıl sonuna hatta seneye kadar dokunmamayı düşünüyorum uzun vade yatırımcıyım ben al sat yapmıyorum bakalım ne olacak 2 sıfır daha atarsa benim için mükemmel olur 💃🏼
Hazlky Tortilla_ evet paradotor.@eneaa_turann takip ediyoruz tavsiye ederim yaklaşık 6 aydır takip ediyoruz güzel bilgiler paylasiyor