fanatikfenerli hahah .öyle birşey yok .eğer kar ediyorsan ,5 birim aldın 10 birime çıkıyorsa satış koyarsın satılır .ha ben satmak istemiyorum ama zararda etmeek istemiyorum diyorsan , olay basit , orda emirlerde stop var yani 5 birimden 10 birime çıktıysa ve bir düşüs olursa 8 birimde sat dersin .yani kaarindan zarar edersin ama paran durur.