Begooo hehe yemediğinin ayaklı kanıtıyım da ordan biliyorum . 5-6 yaşlarına kadar katı gıda bizzat kendim yemedim. Yemedğimi de hatırlıyorum niye yemedim bilmiyorum. Annem söylemiş doktora geçeyim mi diye ne gerek var çocuğu şişirmek mi istiyorsun demiş 6 aydan önce. Dünya sağlık örgütünün yazıları güncel mi araştırıp okuyun mümkünse ingilizce makalelere bakın çünkü ülke olarak geriden geliyoruz, çeviri eksiklikleri olabiliyor.