Didemsumeyye Benim kızım mama ile beslendiği için 1.5 aydır 5. ayda tadımlara başlamamızı söyledi.Üç gün kuralına uyarak (1. Gün 1 tatlı kaşığı, 2. gün 2 tatlı kaşığı, 3. gün 3 tatlı kaşığı.Hangi gün kaç tatlı kaşığı gıda veriyorsan o kadar su vereceksin) patates,havuç,kabak,yoğurt ardından meyvelere başlamamızı söyledi çünkü meyvenin şekerini alırsa daha sonra sebzeleri reddedebiliyormuş bebekler.Ve asla blender’dan geçirme dedi,sonraki aylarda bebek pütürlü gıda yemede daha çok zorlanıyormuş.Bir de ekran ve zorlama asla yok dedi.Onun haricinde 5. ay tamamiyle tadımla geçen bir süreç yani amaç karnını doyurmak değil bebeğin dedi.Kabız olursa zeytinyağ içir bir çay kaşığı dedi.Bir de öğle uykusundan uyandığında besleme yapmadan önce taşımını yaptır ki eğer bebek bir reaksiyon gösterirse gözlemleme ve müdahale etme şansımız olsun dedi.