bsrbrk ben odasını 10 aylıkken ayırmıştım bazen sabaha kadar uyuyordu, emdiği dönem hariç. Sonra yanıma aldım çok sık uyanıp yanıma geliyor diye. Bi kaç gün iyiydik sonra o da bozuldu. Doktora götürdüm, pedagog a git dedi artık. Çünkü denemediğim şey kalmadı 🤦♀️2.5 yaşında bu arada