21 Aralık’ta 3 yaşına girecek benim de oğlum 55 günlük de kızım var hamileliğim boyunca hep sıkıntı yaptım deliksiz uyumuyor iki çocukla nasıl olacak diye kızım doğmadan bı ay önce oğlumun gece uykusu düzelmeye başladı çok şükür bazen hiç uyanmiyor bazen bir ya da iki kez bizim de sorunumuz uykuya geçerken ayakta sallanmak istiyor illa artık büyüdüler ağır geliyor bi kizimi sallıyorum bı oğluma bel fıtığı olmasam iyidir bu arada oğlumu 1 yaşında ayrı odada yatırmaya başladım on kez gidip geliyordum yanına ama şükür alıştı bizim yatağa gelmiyor biz istesek de kızımı da öyle yapıcam inşallah buyduukce alıştırmak daha zor oluyor