Caglarass BalkizimBaloglum2 Bu 10 kiloda ne var ya bizde oraya takılıp kaldık 😂 17 aylık rahat bi 6 7 aydır 10 kilo 😅😅
BalkizimBaloglum2 Yenibirsayfa dogrudur valla kilo almayan almiyo kendi kizimdan biliyorum canları sagolsunda
BalkizimBaloglum2 yaseminoztrk ilk doğduğunda bir anda çok kilo aldı yaşına girer girmez yürümeye basladi sonra koşmaya basladi aşırı hareketlendi halada şimdi hic oturmaz pek yemek yemeyide sevmez cok fazla kilolu hic olmadi ama 1 yaşından sonra tamamen durdu kilo almasi
yaseminoztrk BalkizimBaloglum2 anladııım çok sevindim kilo almasına bu kadar harekete 🤭 en azından kilo vermemiş ama korumuş yine iyi 🌸 çok teşekkür ederim bilgi verdiğiniz için
Nik_mik_yok BalkizimBaloglum2 18 aylık kızım yaşından beri 9 kilo. Yese de ,yemese de aynı kiloda🤣 boyu desen oda yok bacaksız bişey . 10 kiloyu biz nezaman görürüz bilmem🤭
BalkizimBaloglum2 Nik_mik_yok ayni benim kiz hep boy kilo ayni he ben kendim boyum uzun tombik biriyim hicmi bana çekmez
Gocicim BalkizimBaloglum2 corba gbi yaptigin selerin icine bulgur yulaf eriste falan koyabilirsiniz hatta irmik hem lezzetli oluo hemde daha cok kilo aldirici doyurucu oluor
Nik_mik_yok BalkizimBaloglum2 bende kısa ve çok kilolu değilim ,ailece minyonuz ama bu kız hepten bücür 🤣🤣
Nik_mik_yok BalkizimBaloglum2 maşallah iyi doğmuş ,benimki 2 kilo doğdu . İlk zamanlar çok güzel toparladı ,hatta doktor hep dedi maşallah çok zordur böyle bebeği geliştirmek ,ne güzel sütün yariyo diye. Nazar etti hain adam 🤣🤣🤣
Yorgunanne07 BalkizimBaloglum2 üzülmüyorum artık büyük çocuğum 7 yaşına giricek az kaldı 17 kilo malesef
BalkizimBaloglum2 Nik_mik_yok aynen bunlar hep nazardan canları sag olsun ne yapalim seninkinin yemesi nasil