BalkizimBaloglum2 Sevincimi paylaşmak istedim belki saçma gelecek ama kizim 20 aylik 1 senedir hep 9 kg bu sabah tarttim 10 kg olmus ay nasil mutlu oldum beni zayif çocukların anneleri anlar eminim herkese sağlıklı çocuklarının yediklerini gördüğü günler dilerim 😁🤲🥳
Miniginannesiiii BalkizimBaloglum2 valla bende 2 senedir 12 kilo olan kızımın 13.5 olduğunu gördüm nasıl sevindim anlatamam 4 yaşına girecek şubatta 🤣🤣
Eysar BalkizimBaloglum2 maşallah canım benim kızımda öyle 14 aylık 9 kilo çok zayıf kv de takıldı çok zayıf diyor iyicene sınır oluyorum darısı bize azcik toplasada olur 🧿
Batimoms BalkizimBaloglum2 benim oğlum 1 yaşında 7 500 gr di. 26 aylık 11 500 oldu. Bende çok sevinmiştim. Bu kadar hareketli zamanda nasıl aldı diye.
BirkucukAta_20 BalkizimBaloglum2 sevinilmezmi ya.. benide doktor az kilo almış diye çok üzmüştü bende takıntı kaldı 😢 hele bide densiz tipler çok küçük çok zayıf dedikçe iyice delirdim.. yemesi iyi emmesi iyi neden kilo almıyo diye.. başka doktora gittim persentil tablosunda normal ama tahlil yapalım dedi.. çok şükür değerleri normal çıktı.. ama bizde 9.300 den 10 kiloyu 6 ayda görebildik 🙈
Sucukluyumurta11 BalkizimBaloglum2 8.5 aylık 10 kg olan oglum yazıyormuşum😀 yok yok yazmıyorum🧿 kilo önemli degil sağlıklı olsun kuzucuklarr❣️
BalkizimBaloglum2 Miniginannesiiii insan nasil seviniyor değil mi Allahim canlarina sağlık versin evlatlarimizin 😊
kahvelianne Miniginannesiiii sen ben misin acaba😂 24 ocak 2018 doğumluyuz 2 senedir 12.5 kilo yeni 13.5 oldu bi kaç aydır 😂😂
Sefeff Eslemin_Annesiii kadın kilosu iyi ilanlar yazmasın demiş yine bi yere sıkışırmışsınız kendinizi. Bırakın bari kendi postunda sevinsin yahu. Illa bi yerde söylemek zorunda mısınız 🤦♀️
mino01 BalkizimBaloglum2 darısı bana. Çok iy anlıyorum seni. Benim oğlum da 19 aylıkken 9 kiloydu. Hep 9 du yani. Şaun 21 olcak inaşllah almıştır kilo 🙌🏼 Yemeyen çocuk zor . İnsanlarda birde biz bakamıyormuşuz gibi tepki veriyor ya sinir oluyorum. Allah için kim istemez çocuğu herşeyi yesin. Ama yok yemiyor işte. Bende aynıyım yeme konusunda akşama kadar aç gezsem umursamam. Bana çekmiş oda 🤷🏻♀️
Yenibirsayfa BalkizimBaloglum2 O ayda 15 kg yazsaydım keske hshhn oglum 3 yaşında 12 kg malesef neler yaptım ama yok napalım
BalkizimBaloglum2 Yenibirsayfa dogrudur valla kilo almayan almiyo kendi kizimdan biliyorum canları sagolsunda
Zehramine @BalkizimBaloglum2 çok sevindim senin adına daha da alsın inşaAllah 😀 benim kızım da çok kilolu değil diş dönemi çok hareketli ve bi ara ishal oldu derken zayıfladı ilk zamanlar ayda 1 kilo alıyordu çok iyiydi tabi şimdi o kadar alamaz beklemiyorum da ama biraz tombiş olsa diyorum içten içe. Aman sağlıklı olsunlar da en önemlisi o çok takma kafana
yaseminoztrk BalkizimBaloglum2 maşallah 🌸🌸peki özür dilereyek birşey soracağım. Hep mi minyon bir çocuktu yoksa 1 yaşından sonra mı hareketlenmeden dolayı almadı
BalkizimBaloglum2 yaseminoztrk ilk doğduğunda bir anda çok kilo aldı yaşına girer girmez yürümeye basladi sonra koşmaya basladi aşırı hareketlendi halada şimdi hic oturmaz pek yemek yemeyide sevmez cok fazla kilolu hic olmadi ama 1 yaşından sonra tamamen durdu kilo almasi