Hnm44 şu milletin ağzına kürekle vurasım geliyor. Gelişimi iyi kilosu normal ise görüntüsüne takmayın hiç herkes bebekken etli butlu olsun büyüyünce de çok kilolu olmasın derler. Gece emmeye kalkmıyosa sabah yapıyordur çişini. Benim bebeğim gece gündüz hiç uyumaz hep 10-20şer dk uyurdu hiç uyumazdı 9 aylık hala uykuya direniyo uyumak istemiyor. 60 gün üzeri bebeklerde ¾ saatte bir çiş ve günlük 4 üzeri çişli bez beklenir bu oluyorsa doyuyordur. Gerisi boş milleti takmayın annesi babası gibi minyon işte ne güzel deyin yani bu millete ayar oluyorum kaldı ki 2,5 aylık bebek yani boşver bacım ya ağlama kimse için sütünü etkiler sen ye hurmanı kuru incir dut kurusu bol bol emzir al bebeğini ten teması kur sarıl öp. Sırf bu yüzden kimseyle bir araya gelmedim yoksa herşeye bişey derler. Benim bebeğimde olduğundan kilolu gözüküyor diye obez diyolardı o yüzden yaranamıyorsun boşver..
uykusu için beyaz gürültü karanlık ortam yapın nebe suresi açardım ben daha kolay dalardı gazı yoksa 3. Ayından sonra düzelir uykusu.