Bebeğim 2 ay 23 günlük . Nerdeyse 3 aylık ama görenler bir aylık mi diyor. Bu duruma çok üzülüyorum çok fazla bugün ağlama krizine girdim sinirlerim boşaldı . Mama artı anne sütü veriyorum ama bebeğim gündüz hiç uyumuyor on dakika uyuyor kalkıyor . Ve çok mız mız oluyor. Uykusu çok var ama uyumuyor mama anne sütü veriyorum ama bir saat bile uyuduğu çok nadir . Bugün annamlere götürdüm kim görse gelişmiyor diyor . Çok çok üzülüyorum bugün çok ağladım çok çok fazla . Bebeğimden sonra olanlar maşallah yüzleri dolgun elleri ayakları tombik ama benim bebeğim hepsinden kilolu doğmasına rağmen yüzü çok zayıf kendisi de . 3200 doğdu . En son 20 gün önce 4700 olmuştu . Çok üzülüyorum. Gece iyi uyur ama çoğu zaman bezine bakarım çiş yapmamış. Onu takiyorum acaba açmi üye yapmıyor. Artık yorgunluktan mi uyuyor. Bilmiyorum o kadar karışık yazdım ki anlarsınız ki kafam çok dolu ve çok karışık bebeğim benim herşeyim. Herkesin ki iyke tabi Allah bütün bebislere rahatlık güzel gelişimler versin ama çok üzüldüm çok ağladım . İçimi buraya dökmek istedim .güzel şeyler duymaya ihtiyacım var artık 😥🥺