Hnm44 lütfen ağlama neden o kadar ağladın ki, sen ne kadar rahat ve pozitif olursan çocuk da senden güç alıcak güzel gelişicek. kilosu kötü değil, illaki büyüyecek bu çocuk hep aynı kalacak hali yok. laf söyleyenlere aldırma, ne bebekler var ne hastalıklar atlatıyorlar büyüyorlar. seninki mi büyümeyecek. öncelikle moralini düzelt sen onun annesisin, kimseye laf söylettirme, bişey diyecekse doktor der zaten.. sütün yetmediği yerde mama ver, beğenmezse farklı marka dene. ayakta gezdir bol bol hop hop yap, gaz çıkarırsa gündüz de rahat uyur. ayrıca mamasına 1-2 damla zeytinyağı eklersen gazını tuvaletini rahat yapar çocuk 👍🏻