Deletedmom4440 benimde ilk oğlumda regl olcakmışım gibi sancılarım vardı çok istiyodum evlenir evlenmez doktora gitmiştim 🤣çocuk istiyom dedim doktora 1 haftalık evliydim doktor deli der gibi bakmıştı hiç unutmam iyikide gitmiştim 8 ay sonra anca olmuştu onca çaba ve ilaçla yumurtalıklarımda sorun vardı çatlamıyodu inşallah hamişsindir