SedaMeyra Deletedmom4440 bana da yapsinlar gecen ay 12snde oldum aha ayin 26 si 2 hafta geciktim 2 kere test yaptim negatif. Yarin doktordan randevu alcam en erken 3 hafta sonrasina verirler ölüp geberirim artık
Mommqueen Deletedmom4440 gelmedi ama benimki sürekli işte oldum dıye tuvalete koşuyordum asla hsmilelik gelmemişti aklıma 🤣
Deletedmom78654 Deletedmom4440 spiralden önce daha düzenliydi benim günü şaşmazdı ama şimdi öncesinde lekelenme Dalan oluyor karışıyor biraz .
Fitifiti Çişinin üzerine domestos dök köpürürse hamilesin😂 ama domestos olmalı çiçeğimde falan çıkmıyo