AyPerisiVeGokPrensininAnnesi Deletedmom4440 Yahu 2. Bebeyi yap sende kurtul bu adet derdinden forumda 😂
Aayyssnnrr Benimde gecen ay 2 gün önce geldi bu ayda 3 gün gecikti normalde düzenli olurum. Bi supheli durum olmadıysa eğer büyük ihtimal mevsimseldir ama diğer durumda olası ihtimaller dahilinde yani 😁
Mommqueen Deletedmom4440 ben kızıma hamileyken reglim geciktiğinde çok sancım vardı her an oldum olucam dıye bekliyordum öyle bi sancı 😅
Deletedmom78654 Hiç gecikme olmaz bende, 1 gün bile geçse hamile olduğumu bilirim . Zor iş valla böyle stresli
Mommqueen Deletedmom4440 gelmedi ama benimki sürekli işte oldum dıye tuvalete koşuyordum asla hsmilelik gelmemişti aklıma 🤣
Deletedmom78654 Deletedmom4440 spiralden önce daha düzenliydi benim günü şaşmazdı ama şimdi öncesinde lekelenme Dalan oluyor karışıyor biraz .
Deletedmom4440 AyPerisiVeGokPrensininAnnesi hahahaah aklımda var zaten olursa üzülmem ki Biktin mi benden :((