Sulee_ 25 gunluguz bizde canim benm oğlum da devamli göğsümde kalmak emmek istiyor bende oturuyorum onunla birlikte. Mama verince Mama da alıyor doktor kilo alımına az Mama takbiyes de yap demişti günde 1 bilemedin 2 defa anca veriyorum her istediğinde kendimi veriyorum bolca emziriyorum göğsümde rahatlıyor uyuyor seviyor burda olmayı bende engel olmuyorum. Çiş takibi yapıyorum doktorların istediği gibi çişi ama isye doktor sutun yetmiyor olabilir drdi. Sagiyorum geliyor haricinde zayen emerken arada elimle sıkıp bakiyorum yine geliyor başta çok üzülmüştüm yetmiyor mu acaba diye sonra kendime moral verdim yetiyor benm sütüm diye suan rahatım oğlum her istediğinde de emziriyorum eğer doymazsa zaten hep ağlar böyle sakin yatıp uyuyamaz