Sulee_ 30ml içiyordu doyuyordu şimdi 60ml yapıyorum üstüne emiyor gene doymuyor meme aranıyor sütümü çok dolunca sagiyorum ikinsindede 50-60 ml çıkıyor onu iciyorum doymuyor üstüne 30ml mama içiyor normal mi 25 günlük bebek için fazla değil mi?
susunbebekuyuyo Sulee_ 25 günlük bebek için 60 cc 2 saatte bir yetiyor fazlasını kusar her aranması emmek anlamında değil o bir refleks
mavilimor Sulee_ bebekler doyduğunu ilk zamanlar bilmez ki zaten. Bence mama vermeye gerek yok. Onun için emme refleksi nefes almak gibi bişey
Deletedmom5284 Emzirmeyi bilmiyorsunuz gibi geldi bana, doyuyor sadece emmek istiyor, boşuna süt sağıp mama vermeyin canım
Deletedmom5284 Sulee_ bebeğin mide kapasitesi bellidir fazlasını veriyorsunuz, yani emzirmen yeterli ama emzirip doymadığını düşünüyorsun, aslında bebek sadece bol bol emmek istiyor aç olduğundan değil
Sulee_ susunbebekuyuyo Hic bu zamana kadar kusmadı doydugu zaman diliyle itiyor ama bazen dahada versem içer
susunbebekuyuyo Sulee_ benim kızım emme yarım saat sonrasında + üstüne 60 cc biberonla doyuyordu geçen hafta kilosuda gayet iyi hatta fazla bile almış kusuyor dedim doktor kapasitenin üstünde emdiği zaman kusar dedi
Sulee_ susunbebekuyuyo Benimki hiç kusmadı ama memede uyuya kalıyor hiç yarım saat emmedi en fazla 15 20 dk emiyor sonra uyuya kalıyor gazını çıkarırken uyanıyor gene meme aranıyor ellerini emiyor
susunbebekuyuyo Sulee_ emzirmen yetiyordur maşallah 15-20 dk emmek yeter ona ağlamıyorsa gazı çıkıyorsa ve hıçkırıyorsa çiş takibini yapın çişide iyiyse doyuyordur mama vermeyin bence
Sulee_ Deletedmom5284 Ama doydugu zaman diliyle itiyor ağzından çıkarıyor doyuyorsa üstüne neden içip bitirsinki ki mamayı
Deletedmom5284 Sulee_ youtubeda emzirme eğitimi ve bebeğin doyup doymadığı ile ilgili videolar var bi bakın isterseniz
Sulee_ mavilimor Peki ne yapicaz onuda soyleyin ozaman mamaya bu kadar tepkili herkes çocuk ellerini emiyor ağlama krizine giriyor emzik tutmuyor gogusumde süt olmuyor sinirleniyor kıpkırmızı oluyor mama vermeyeyim ne yapayım beşiğine koyup odadan çıkayım tek başına doyarmi susarmı söyleyin ?
iremyll Sulee_ herkes doktor zaten hiç kafana takma şu yorumları . annesi sensin istediğini yaparsın bebeğine
mavilimor Sulee_ canım benim bende bebeğimi 18 aydır meme değil mama ile doyuruyorum. Ben emziremedim mama karşıtı da değilim. Ama 25 gün için verdiğin miktar fazla diyorum sana. Ortalığı inletiyorsa ver tamam da verdiğin mama da gaz yapacak. Önce bi doktora götür kg baksın aç olduğu için mi ağlıyor bi anlasın. Sende emziren anne çayı var e bebekte ondan al humana still tea adı. Benim oğlum daha 2 haftalıkken beni emer üzerine 30 cc mama içer yediğininde yarısını çıkarırdı. Açlıktan mı istiyo ağlıyo onu anla önce
minmin-hanim Sulee_ Emiyorsa neden sağıp veriyorsunuz? Sağımda fazla süt çıkmaz ama emerken daha fazla süt emer hem de emme refleksiyke doyduğunu anlar
Parla_ Sulee_ benim bebeğim de 24 günlük doktora gittik. Sürekli meme isteme sebebi doymamasıymış mamayı arttırdık ve eskisi gibi aranmıyor. 5 6 saate bir 70 lik mama veriyorum aralarda da emziriyorum
Sulee_ Parla_ Emdiginde kendiliğinden uyuyormu ben uyutmak için akla karayı seçiyorum pışpışlamalar yüz üstü sallamalar felan zor uyuyor