Sulee_ kuzum benim öyle düşünme mama zaten ağır bir yapıda güzel uyutuyor. Benim oğlan 4 5 aylıkken bile gece bir kere kalkar bi mama içerdi sabaha kadar uyurdu. Bırak yetiyorsa dayan yettiği yere kadar emzir. Mama çok ağır çok külfetli. Mamayla büyütmüş bir anne olarak söylüyorum. 3 aylıkken ayda 5 kutu mama içiyordu kutunun tanesi 125 liraydı. Halbuki bende çok ağlıyor diye doktora gittim kadın bana dedi ki sütün yetiyor kg alımı çok güzel ama tıka basa doymak istiyor demek ki emzir ardından mama ver dedi. Eve geldik mama verdim çocuk uyudu 3 saat. Allahım nasıl ağlıyorum varlık içinde aç kalmış yavrum diye içime oturdu. Ee bir verdim iki verdim derken bir günde gündüz emmedi 1 hafa içinde gece emmeyi de bıraktı full mamaya döndük. O gündür de mama içiyor. Emziremedim yani. Biliyorum çok zor ama sabret güzelim benim. Lafımı yanlış anlama kg almıyorsa sütün yetmiyorsa ya da sadece emzirmek bile istemiyorum desen ben seni yargılamam bende 3 yıl foş foş emzirmedim. Ama ben başından geçen bir anne olarak uyarmak istedim seni.