asyamira Valla canım benim çoğu işler yapılmıyor yapılsa bile yarım kalıyor. Biz 4 aya kadar gaz sancısı çektik baktım artık hafiflemis cok sevindim çok şükür artık dinlenebilirim derken sonra damak kaşıntilari başladı şimdi de onu çekiyoruz o sebeple de cok kucak istiyor çünkü aşırı huzursuz kucağımda sakinleşiyor ağrısını bi nevi unutuyor. Yemek, çamaşır, ev kısacası bazen yapılıyor bazen yapılmıyor bazen de yarım kalıyor. Anlicagin yarım yamalak yaşıyoruz 😅