Denizzz88 @Tosbikzr2021 bizimki de 5,5 aylık bir tospik paşa❤️ Eşim bile kucağında uzun taşıyamazken biz bütün gün kucak kucağayız. Gittikçe ağırlaştığını hissetyorum bile. Zorda kaldığım yerde de kanguru kullanıyorum, işlerimi çok kolaylaştırıyor. Ama itiraf etmek gerekirse, ben oğlum kucağımdayken çok mutluyum. Evet rahat yemek yapamıyorum, rahat oturup kalkamıyorum ama kokusunu içime çeke öeke geçiriyorum saatleri. Zaten bu zamanlar geçici, bir gün olucak ve siz bebişinizi kucağınza bir daha hiç almıycaksınız ve belki o günün son kucak günü olduğunu bile bilmiyceksiniz. O yüzden günlerimizin kıymetini bilmek lazım❤️