Tosbikzr2021 benim kızı 8 aylık ben her zaman emzirdikten sonra gazını çıkartıp yatirirdim, şimdilik aynı düzen devam ediyor, anakucaginda salıncakta, mama sandalyesinde hep çevresine bakıniyirdu şimdilerde oyuncakları ile oyalaniyir, daha oynayamiyir ama hepsini tadına bakiyor, bende iki annemde yakın oturdum rahat ettim onlarda bir çok şeyde saygılı oldular,