SibelAkn sancı geliyorsa duzenli dakika azalırsa hastaneye gidin çünkü doğum sancısı başladımı bırakmaz gidikçe çogalır benim nişanım akşam geldi 10 gibi sabaha doğum yaptım ama bn sık sık suya girdim ve topla zıpladım spor topları bunları hastanede yatım nişan gelince korktun o yuzden muşade altına almıştılar bnde kendini kendime suya girdim