İkinci gebeliğim bu ilkinde olmamıştı ama bu sabah kalktım lavaboya gittim Nişan gelmiş kontrole gittim doktora bir hafta içinde dogurursun dedi bugünde sancılarım baya oluyor aşağı doğru baskı hissediyorum karnım sertleşiyor acaba nişan geldikten ne kadar süre sonra doğum gerçekleşir hanımlar bilginizz varmı yada bu durumu yaşayanlar yardımcı olur musunuz