SibelAkn Sabah 9 gibi nişanım geldi geldikten sonra 10 dk da bir ve daha sonra 5 dk da bir sancılarım geldi akşam 6 da hastaneye gittim doğuma alındım 2 saat suni sancı verdiler ve bebeğime kavuştum inşaallah tek avazda sağlıcakla kucağına alırsın bebeğini sende Allah yardımcın olsun ☺️