seheriko FmBetull hiç korkma bende kızım 8 aylıkken hamile kalmıştım . Şimdi küçüğüm 10 aylık oldu bile 🥰🥰🥰
azra123halime seheriko öyle miii normal mi sezeryan mı oldu sizin bende çünkü sekiz aylık ve yine hamileyim 🙈🙈🙈
seheriko Deletedmom896 yok anam 2 yeter ben artık yeniden teyzoş olmak istiyorum🤣🤣 Sen ve akileeeeeeeeeğ beni teyzoş yapın tekrar @AkileUgurDefne
Bebegimm1 FmBetull Adetime 1 hafta kala yapmistim boyle cikmisti kanda hamilelik var cikmisti hayirlisi olsun