seheriko Deletedmom896 yok anam 2 yeter ben artık yeniden teyzoş olmak istiyorum🤣🤣 Sen ve akileeeeeeeeeğ beni teyzoş yapın tekrar @AkileUgurDefne
azra123halime seheriko öyle miii normal mi sezeryan mı oldu sizin bende çünkü sekiz aylık ve yine hamileyim 🙈🙈🙈
Ebrararin FmBetull ah canım ben ilk inanamiyirsun sandım benimde 1 yaşında kızım var ikinci testi yaptığımda yok be dedim şaka herhalde dedim çif çizgiyi çok bariz görüyorum ama inanamıyorum şimdi 13+2yiz