Kagansmother çok geçmiş olsun, ben de bilmiyordum bunu sağolun bilgilendirdiginiz için. Evet insan sakin kalirim sanıyor ama o anı yaşamadan bilemiyoruz. Benim oğlum da aniden yükselen bir ateşle titreme nöbeti geçirmişti ve ben o an sonradan bile hatırlamayacak kadar çok panik yapmıştım