Fun yazınızı yeni gördüm bende katılma nöbeti den korkuyorum ilk 1 yaş da yaşadık geçmişti şimdi 19 aylık bir kaç gündür tekrarladı ama sinirlenince canı acidiginda yapıyor en son iki gün önce yaşadık morardı sesi gitti hatta bende kalpte bişey mi var diye üzüldüm kafaya taktım ama araştırdığımda göre zararsizmis çoğu cocumda varmış bide kan değerlerini baktiricam daha önce kansizligimiz vardi