Aydeeeee Bunu diyenlerin çocukları ekrandan kalkmıyor kendileri de ev işi peşinde koşuyorlar karşılarında iyi bir şey yapamaya çalışanı görünce kendilerini yetersiz hissedip karşıdakini de yanlışa sürüklüyorlar çünkü her anne hep kendini yetersiz hisseder çünkü hep daha iyisini yapmak ister ne kadar yaparsa yapsın daha iyisi olabilir miyim derdindedir karşıdada kendinden iyi olmaya çalışanı görünce tahammül edemiyorlar artık böyle düşünmeye başladım