watermelonlove 3 yaşından sonra yavaş yavaş içeriği iyi olan çizgi filmlerle ben de başlarım izletmeye. Ama 3 yaş benim için sınır eksikliğini hiç hissetmedim. Televizyondan öğrenme olmayacağını, öğrenildi diye düşünülen bilgilerin bir süre sonra unutulduğunu düşünüyorum. Bence bir artısı yok. Ama teknoloji çağında yaşıyoruz. Engelleme değil de sınırlama taraftarıyım. Çok büyük bir kitaplığımız 200 e yakın çocuk kitabımız var. Kızım çok sever kitap okumayı. Her kitabının adını içeriğini bilir mesela. Benden başkası da bakarken yemezse, sıkılırsa kitap açın önüne yer, oyalanır dedim en kötü ihtimal. Siz kararlı durursanız onlar da uymak zorunda kalır.