watermelonlove ben doğup eve getirdiğimiz andan beri kitap okuyorum kızıma. Eşimin tarafı “ne anlar kitaptan?” diyordu ama öyle bir anlamış ki; şu an meyvelerini yiyoruz maşallah.😊
Kitap ve birebir sohbet, hiçbir zaman yanıt alamayacağı televizyondan daha değerli şeyler inanın. Elbette ekranla tanışacak, teknoloji çağındayız, tamamen izole etmekte bana göre doğru değil. Yine de ekranla tanışmak için çok küçük, ekrandan duyduğu sesler şu an ona bir şey katmayacak. 1,5 yaşından sonra, belli ekran süresi ve içerik ile izletebilirsiniz tanışması adına. Uzmanlar minimum 2 yaş diyor tabii. Yine de tercih sizin. Bence kitap okumaya devam edin ve hatta ayına yönelik kitaplar alıp direkt kendi ilgilenmesini sağlamaya başlayabilirsiniz.