Gzmkaya yani 5 kaşık kadar değil ama bu hani yarısını yese sonra yemek istemiyor.zorlamıyorum.bırakıp 1, 2saat sonra veriyom.oda tabi şarkılar eşliğinde 🤗çok acıktığında tabağı gördüğünde heyecanlanıp seviniyor.tok olsa yemez aç deneyin vereceklerinizi...🌺