Mirayalp şey yumurta sarısı ev yapımı lor yapmıştım onu koydum sonra dereotu ve maydanoz doğradım ıncecek karıştırıp normal tavada ev yapımı tereyagında yaptım bizimkiler gibi bi kerede aynısını tost makınasına koydum tost gıbı bastım ozamanda oldu doğrumu yanlış ı yaptım bılmıyorum ama yiyomu yiyo :d