Ben soyle kenarda durayim 16 ekim dogumlu minnakim var 5.ayindan itibaren ek gidaya baslattim ama gunluk 1 veya iki kere ve sadece yogurt ve meyve puresi veriyordum bu arada emziriyorumda ramazanliktan dolayi mamaya basladim simdi ise gunluk 3 biberon mama 1 ogun meyve puresi ve 1 ogunde yogurt yediriyorum