Ayazz54 4 aylıkken destekli oturtmaya başladık. Doktorumuz gelişimine dikkat ederek söyledi oturtun diye. 5 aylık olduğunda ek gıdaya başlayacağız, yine doktor tavsiyesi ve blw yanlısı bi doktor. İlla desteksiz oturması gerekmiyor mama sandalyesinde de destekeyebilirsiniz ama kafasını çok iyi tutabilmesi lazım. İlk tadımlarda blw+klasik ilerleyebilirsiniz. Zamanla tamamen blw ye dönebilirsiniz. Şuan 4,5 aylık, 15-16 gün sonra başlamış olucaz, tekrar konuşuruz isterseniz sizinle doktorla daha detaylı konuştuktan sonra