Ben oturmak isteyen bebeğin zaten sinyalleri verdiğini düşünüyorum. Kızımı baz alarak söyleyim; sürekli kalkmaya çalıştı oturtunca çok seviniyordu ve 4 buçuk aylıktı oturduğunda. Hiç desteklemedim mama sandalyesine oturttuğumda baya dik oturuyordu. Bazı yiyecekleri blw bazı yiyecekleri kaşıkla ikisi bir arada şeklinde ilerledim. Çorba tadımlığını kendim verdim, haşlamaları ona bıraktım. Şuan ise kendi yemek istediğinde ver derse ona bırakıyorum, istemediğinde ben yediriyorum. Doktorumuza hiç sormadım bu durumu akışına bırakmayı tercih ettim.